درمان زود انزالی و مواد تاخیری طبیعی

یکی از مسائلی که امروزه بسیاری از افراد با آن دست و پنجه نرم می کنند موضوع زود انزالی می باشد. راهکارهای مختلفی برای این مسئله وجود دارد که شاید بهترین و مطمئن ترین روش آن استفاده از انواع مواد تاخیری طبیعی برای درمان زود انزالی باشد. در این مقاله از بلاگ عطاری آنلاین عطارمارت سعی کرده ایم مهم ترین انواع این مواد تاخیری گیاهی و طبیعی را به شما معرفی نماییم. در این موضوع از بیانات اساتید بزرگ طب سنتی همچون دکتر خیراندیش و آیت الله تبریزیان و آیت الله ضیایی نیز بهره برده ایم.

تاخیری طبیعی چیست؟

مواد تاخیری طبیعی در واقع برخی از موادی است که اصالتا ریشه طبیعی و گیاهی داشته و برای بدن انسان عوارضی را به همراه ندارد. این تاخیری های طبیعی ممکن است دارای اثر موقت و برخی دارای اثر دائمی باشند. در ادامه به تمامی موادی که دارای اثر تاخیری در انسان هستند را معرفی خواهیم کرد.

مواد تاخیری طبیعی از دیدگاه آیت ا… ضیایی:

برای درمان زود انزالی شوهران 15 مطلب و داروی تاخیری طبیعی وجود دارد که در واقع مواد تاخیری طبیعی هستند.

1- صبح ها و عصرها یک لیوان آب جزل یا اینکه 2 الی 3 عدد هویج زرد (زردک) خورده شود.

2- در اول و آخر غذا مخلوط پودر آویشن شیرازی با پودر نمک سنگ به نسبت مساوی یک الی دو گرم قبل و بعد از غذا خورده شود.

3- در 24 ساعت یک مشت نخود پخته خام و کشمش با هم خورده شود. اگر فرد دچار قندخون، چربی خون یا فشارخون می باشد روزی دو بار با آب کرفس خام آلت خود را ماساژ دهد.

4- اگر هنگام جماع نوک آلت را با ترکیب روغن کنجد و دارچین طبیعی ماساژ دهید باعث تقویت قوای جنسی و ایجاد تاخیری می شود.

5- بوییدن گل سنجد و زدن عطر گل سنجد باعث تقویت قوای باه در زن و مرد می شود.

6- شب ها یک قاشق مرباخوری سیاه دانه با عسل خورده شود و به مقدار نصف قاشق چای خوری پودر خلنجان را در دهان گذاشته تا با آب دهان فرو رود.

7- حلیم گندم گوشت در صبح ناشتا خورده شود.

8- مسواک زدن با پودر سعد کوفی

9- قرص گیاهی جنتیانا هم درمان ناتوانی جنسی و هم درمان خستگی جنسی مناسب می باشد و یکی از مواد تاخیری طبیعی مناسب برای آقایان به شمار می رود.

10- خوردن مغز خام تخمه آفتاب گردان روزی یک مشت و خوردن روغن گیاهی طبیعی آفتاب گردان یک قاشق غذاخوری در روز برای تقویت قوای جنسی مفید است اما منع مصرف دارد برای نوجوانان و جوانان دختر و پسر مجرد.

11- هر 8 ساعت یک قاشق چای خوری روغن نارگیل تازه خورده شود. قبل از رابطه نیز با روغن نارگیل ماساژ داده شود.

12- قرص گیاهی آفرودیت برای نعوظ و افزایش اسپرم مفید است.

13- خوردن مغز خام پسته برای تقویت قوای باه روزی 14 عدد بسیار مفید است به شرطی که به خوبی جویده شود. برای افرادی که رقت خون دارند نیز مناسب است.

14- اگر شوهری گرم مزاج است و خستگی جنسی دارد، تخمه پنبه با سکنجبین میل شود.

15- اگر شوهر سرد مزاج است انار شیرین و اگر گرم مزاج است انار ترش خورده شود. مایع منی را زیاد کرده و بچه آن ها زیبا می نماید.

مواد تاخیری طبیعی از دیدگاه دکتر خیراندیش:

برای درمان زود انزالی در بدن باید سطح صفرا را در بدن افزایش داد. اگر بخواهیم کیسه جنسی را که مملو از مواد جنسی هست را حفظ بکنیم و در موقع مقتضی آن را به اختیار خارج کنیم باید سطح صفرا را در بدن افزایش بدیم. بدین منظور باید موارد زیر را رعایت کنیم:

  • در شب هنگام از خوردن سردی ها پرهیز کنیم.
  • در غذاها از دانه ها استفاده کنیم.
  • از ارده کنجد استفاده کنیم. یک درمان ساده این است که ارده با شیره انگور هر هفته 5 وعده به ویژه شبانگاه مصرف شود. ترکیب این دو ماده هم به این صورت باشد که 5 واحد ارده و یک واحد شیره انگور را مخلوط می کنید و با نان گندم دار در صبحانه یا شبانگاه مصرف کنید. از 40 روز تا 6 ماه این روش می تواند یک تاخیری گیاهی برای افراد زود انزال باشد.
  • غذا را به خوبی بجوید که باعث جذب بهتر صفرا در بدن شما می شود و به درمان زود انزالی کمک بیشتری می کند.

مواد تاخیری طبیعی از دیگاه آیت ا… تبریزیان:

انزال زودرس یکی از مشکلات شایع در خانواده ها می باشد و به بنده در این مورد مراجعات زیادی می شود. درمان های متعددی برای این مسئله وجود دارد. دارویی داریم به نام داروی تاخیری که عمده ترکیب آن شاه زیره یا کراویا می باشد. شاه زیره در واقع مشابه زیره است، طعم و عطر زیره را ندارد. از زیره کمی تیره تر است. البته این تاخیری طبیعی کراویا ترکیبی از 10 ماده است اما بخش عمده آن همین شاه زیره می باشد.

البته به غیر از این، مواد تاخیری گیاهی و گیاهی دیگری نیز هست که ترکیب انجیر و کندر بوده و باید انجیر را باز کرده و یک دانه کندر درون آن قرار دهید. روزی 7 عدد انجیری که داخلش کندر وجود دارند مصرف نمایید. ترجیحا هر دو این روش ها انجام دهید چرا که هر کدام از جهتی در این مسئله بهبود ایجاد می کند. اگر علت زود انزالی گشادی مجاری منی باشد انجیر و کندر آن را درمان می کند. اما کراویا، ایرسا و حتی شاه دانه جلوی تولید آب منی را گرفته و عمل انزال به تاخیر می افتد. چه بسا تا 2 ساعت هم در انزال تاخیر ایجاد شود.

مسئله تاخیری با خمیر دندان:

یکی از سوالاتی که بسیاری از افراد می پرسند استفاده از خمیر دندان برای ایجاد تاخیری در مردان می باشد. متاسفانه امروزه به دلیل گسترش فضای مجازی بعضا مطالب و محتواهایی دست به دست می شود که عملا در واقعیت کاربرد نداشته و صرفا برای جذب مخاطب صورت می گیرد. یکی از این موضوعات بحث استفاده از خمیر دندان برای تاخیر در انزال می باشد.

اخیرا یک ویدئو در یوتیوب پخش شده بود که فردی ادعا کرده بود که خمیر دندان می تواند انزال زودرس را درمان کند و تا سی دقیقه می تواند انزال را به تاخیر بیندازد. اما طبق بررسی های ما و مطالعه متخصصان امر که در ادامه به برخی از آن ها اشاره خواهیم کرد، متوجه شدیم این مسئله نه تنها واقعیت ندارد بلکه می تواند عوارض جدی را برای فرد و همسرش باقی بگذارد.

دکتر جیمز لوآناین متخصص بیان می دارد مواد شیمیایی و سفید کننده های موجود در خمیر دندان می تواند موجب حساسیت، زخم و تاول در فرد شود.

دکتر ریچ وینی: این متخصص هم بیان می کند که استفاده از خمیر دندان می تواند باعث بروز حساسیت و عفونت در واژن زنان شود.

دکتر عبدل دورانی متخصص اورولوژیست از هند نیز استفاده از خمیر دندان برای تاخیر در انزال را رد کرده است. برای مطالعه بیشتر در این زمینه می توانید مقاله تاخیری با خمیر دندان مطالعه نمایید.

 

لیست انواع مواد تاخیری طبیعی:

مواد تاخیری طبیعی

قرص تاخیری برند هلسی – دارای مجوز بهداشت و سیب سلامت

یکی از بهترین محصولات برای بهبود و درمان زود انزالی و ایجاد تاخیری قرص گیاهی تاخیری شرکت هلسی می باشد. خوشبختانه این قرص بر خلاف سایر قرص های این حوزه کاملا مجوزات لازم را دریافت کرده است و سیب سلامت و مجوز وزارت بهداشت را دریافت کرده است.

این قرص دارای خواص درمانی مختلفی می باشد. در بروشور این قرص آمده است که در صورت مصرف مداوم این محصول می تواند نتایج شگفت انگیزی را در زمینه درمان زود انزالی تجربه کنید.

همچنین در صورت مصرف بیش از 8 ماه می تواند در افزایش طول و ضخامت آلت نیز موثر باشد.

مهم ترین ترکیبات موجود در قرص تاخیری هلسی شامل دارچین، سورنجان، غافث، جینسینگ،سینامالدهاید، ویترین، اوژنول و سینامیل استات می باشد.

 

خرید اینترنتی قرص گیاهی تاخیری هلسی

خرید اینترنتی قرص تاخیری گیاهی هلسی

روغن خراطین:

این روغن از جهت اینکه می تواند باعث افزایش قطر و طول آلت تناسلی شود و ماهیچه های آلت را قوی نماید می تواند اثرات تاخیری مناسبی را برای فرد به همراه داشته باشد.

به این روغن، روغن کرم خاکی نیز گفته می شود، چرا که از یک نوع کرم خاکی به نام  ایزینیا فتیدا تهیه می شود. خواص این روغن طبیعی اثبات شده است و در صورت خرید روغن خراطین اصل می توانید اثرات شگفت انگیز آن را مشاهده نمایید. این روغن علاوه بر تاخیری طبیعی که یکی از کاربردهای آن می باشد دارای خواصی نظیر حجیم کردن گونه ها، سینه، بازو و بزرگ کردن آلت تناسلی آقایان می باشد.

برای استفاده از این روغن ابتدا عضو مربوطه را باید به حدی ماساژ دهید تا کمی سرخ و ملتهب شود. سپس چند قطره روغن را بر روی موضع ریخته و به خوبی ماساژ می دهیم. این کار را در طول روز یک الی دو بار تکرار کنید. بعد از 40 روز اثرات آن را بر عضو مربوطه مشاهده خواهید کرد.

قرص گیاهی جنطیانا:

قرص گیاهی جنطیانا تولیدی حکیم مومن بوده که مجوز وزارت بهداشت و درمان را هم به همراه خود دارد. این قرص یکی از مواد تاخیری طبیعی بوده و ترکیبی از چند ماده به نام های دارچین، میخک، سنبل الطیب و بهارنارنج تشکیل شده است. برای مصرف این قرص تاخیری طبیعی کافی است روزی 3 مرتبه و در هر بار یک عدد قرص را بعد از غذا میل کنید. لازم به ذکر است این تاخیری گیاهی را نباید کسانی که زخم روده و معده دارند مصرف کنند.

مواد تاخیری طبیعی جنطیانا

کراویا:

کراویا که اسم های دیگر آن شاه زیره یا زیره رومی می باشد در طب سنتی به داروی تاخیری مشهور شده است. از نظر ظاهری به زیره شباهت دارد اما از نظر طعم و مزه کاملا متفاوت می باشد. علاوه بر ایجاد حالت تاخیری طبیعی در انسان خواص دیگری نظیر بهبود بیماری روماتیسم، ضد نفخ، مقوی دستگاه گوارش و تسکین دردهای رحمی را دارا می باشد. به منظور بهره بردن از خواص تاخیری این گیاه دارویی باید آن را آسیاب کرده و یک ساعت قبل از رابطه جنسی به اندازه یک قاشق مرباخوری میل کنید.

خرید کراویا

معجون کثیرالمنافع:

یکی دیگر از مواد تاخیری گیاهی که به معجون کثیرالمنافع مشهور است و علاوه بر تقویت قوای جنسی و بهبود زود انزالی در آقایان، می تواند برای تمامی سیستم های بدن اثرات مفیدی را داشته باشد.

معجون کثیرالمنافع در واقع معجون تقویت کننده قوای جسمی در مردان و زنان می باشد و از ترکیب حدود 11 ماده مغذی و مفید تشکیل شده است. این ترکیب شامل بادام، فندق، پسته کوهی، نارگیل، کنجد سیاه، بادام هندی، جوانه گندم، عسل، شیره خرما، زعفران، هل، دارچین، زنجبیل، وانیل و روغن زرد می باشد.

معجون تقویت کننده قوای جنسی مردان

با توجه به این ترکیبات می توان انتظار خواص زیادی را از این تاخیری طبیعی داشت. مهم ترین خواص آن به شرح زیر می باشد:

  • تقویت قوای رئیسه (قلب،مغز،کبد،معده)
  • مقوی و محرک فوق العاده قوای جنسی
  • تقویت حافظه و سرعت یادگیری
  • درمان آرتروز
  • کاهش ورمها و درد مفاصل
  • تقویت دستگاه تنفس
  • تقویت کننده مغز و اعصاب
  • انرژی زا
  • خون ساز

خرید معجون کثیرالمنافع

انجیر:

یکی دیگر از مواد تاخیری طبیعی انجیر می باشد. همان طور که پیشتر در بیانات آیت ا… تبریزیان گفتیم مصرف روزانه 7 عدد انجیر که داخلش کندر قرار داده شده است در این زمینه راهگشا می باشد. البته این راهکارها برای درمان دائمی این مسئله بوده و اثرات فوری ندارد. جناب دکتر خیراندیش هم خوردن 7 عدد انجیر در هنگام شب را برای ایجاد تاخیر در انزال را مناسب می داند.

کندر:

در طب سنتی کندر هم دارای اثرات مقبولی در زمینه ایجاد تاخیری و درمان زود انزالی می باشد. یکی از کاربردهای آن همراه با انجیر بود که در قسمت های قبل بیان شد. روش دیگری که می توانید از آن بهره ببرید بدین صورت است که روزی یک عدد کندر را به صورت کامل به مدت 5 دقیقه بجوید و باقی مانده را دور بریزید.

حنا:

حنا یکی دیگر از موادی است که در طولانی مدت می تواند به درمان زود انزالی کمک کند. چگونگی کمک حنا به این صورت است که با ماساژ حنا به اندام تناسلی در دراز مدت باعث افزایش ضخامت پوست آلت شده و حساسیت آن کم می کند که باعث ایجاد تاخیر در انزال می شود. البته حنا باعث تغییر رنگ آلت می شود که در صورت رضایت طرفین این امر مشکلی ایجاد نخواهد کرد.

اسپند:

اسپند یا اسفند نیز در عموم مردم برای دور کردن چشم زخم استفاده می شود اما کاربرد آن می تواند فراتر از این موضوع باشد. کاربرد خاص اسپند کمک به انزال زودرس می باشد. البته برای کارایی بیشتر باید ترکیبی از چند ماده تاخیری گیاهی را استفاده نمایید. بدین منظور ده گرم میخک و بیست گرم کندر را ترکیب و به خوبی بسایید. سپس پنجاه گرم اسپند سالم را به آن اضافه کرده و شبی یک قاشق مرباخوری مصرف کنید. البته این روش هم یک درمان بلندمدت می باشد.

انزروت:

این ماده طبیعی تاخیری در واقع نوعی صمغ بوده که دارای طبع گرم و خشک بوده و در کنار کندر می تواند یک مکمل خوب باشد.

خرما:

خرما از قدیم الایام در طب سنتی به عنوان یک ماده گرم و تقویت کننده قوای جنسی مطرح بوده است. در کشورها و شهرهایی که مصرف خرما زیاد است ابتلا به زود انزالی  بسیار کمتر می باشد.

زیتون:

زیتون را می تونید هر روز صبح 7 عدد میل کنید تا به مسئله زود انزالی کمک نماید. همچنین روغن زیتون نیز در این زمینه راهگشا می باشد. بدین منظور باید ترکیبی مساوی از روغن زیتون و کنجد را به مناطقی نظیر بیضه ها، زیر شکم و کشاله ران بمالید. اینکار را 40 تا 120 روز تکرار کنید تا باعث تقویت شما در کنترل انزال شود.

نخود:

نخود یکی از در دسترس ترین موادی است که برای کلیه عملکردهای جنسی انسان می تواند بسیار موثر واقع شود. از قدیم الایام خوردن نخود و آب آن که به نخوداب مشهور است بسیار رایج بوده است. اما امروزه از این غذای سالم غفلت می شود. به گفته دکتر خیراندیش برای داشتن نعوظ خوب نیاز باد در بیضه هستیم که این باد توسط نخود به خوبی تامین می شود. همچنین مصرف نخود و بخود آب می تواند باعث افزایش صفرا در بدن شود که خود صفرا عامل اصلی ایجاد یک انزال مناسب و کنترل شده می باشد.

عطر سنجد:

این عطر به خاطر خواصی که بر روی قوای جنسی هر دو جنس علی الخصوص جنس ماده می گذارد شهرت پیدا کرده است. گفته شده است بوییدن گل سنجد باعث افزایش قوای باه در انسان می شود. همچنین زدن عطر آن قبل از رابطه می تواند به داشتن یک رابطه گرم کمک شایانی نماید.

معرفی قرص تاخیری در عطاری ها:

یکی از مسائلی که مردان را درگیر خود می کند موضوع زودانزالی می باشد. این مسئله دلایل مختلفی می تواند داشته باشد که برای درمان بهتر باید ریشه آن شناسایی و درمان شود. یکی از سوالاتی که کاربران همیشه می پرسند انواع قرص تاخیری در عطاری ها می باشد. لازم به ذکر است که مصرف قرص تاخیری که در عطاری ها موجود باشد بهتر است زیر نظر کارشناس طب سنتی صورت گیرد تا از مصرف قرص های غیر مجاز جلوگیری شود. در ادامه لیستی از قرص تاخیری موجود در عطاری ها را بیان می کنیم.

1. قرص تاخیری هلسی

یکی از معتبرترین و بهترین قرص های تاخیری موجود در عطاری ها قرص تاخیری برند هلسا یا هلسی می باشد. این محصول تمامی مجوزات لازم را اخذ نموده است و دارای سیب سلامت می باشد و توانسته رضایت اکثر مشتریان را جلب نماید. نکته مهمی که در مورد این قرص باید بیان داشت این موضوع است که به دلیل طبیعی و گیاهی بودن این محصول هیچگونه عوارضی برای آن بیان نشده است اما باید به این نکته توجه داشته باشید که مصرف این محصول باید طی دوره درمان صورت گیرد تا اثربخشی آن کامل شود.

خرید اینترنتی قرص گیاهی تاخیری هلسی

2. قرص جنسالین حکیم مومن:

یکی از دیگر انواع قرص تاخیری در عطاری ها محصولات حکیم مومن می باشد. برند حکیم مومن هم یکی دیگر از برندهای مطرح حوزه طب سنتی بوده که محصولات بسیار با کیفیتی را روانه بازار کرده است. یکی از این محصولات قرص تاخیری جنسالین می باشد که برخی از عطاری ها و داروخانه ها یافت می شود. این محصول باید زیر نظر پزشک مصرف شود و موارد منع مصرف آن باید رعایت کند.

قرص تاخیری جنسالین در عطاری

3. قرص هموفیت فراطب:

یکی از بهترین قرص تاخیری موجود در عطاری ها قرص تاخیری هموفیا برند فراطب می باشد. این محصول علاوه بر تقویت قوای جسمی و جنسی به بیماری کم خونی و تقویت قوای کلی بدن کمک می نماید. این قرص هم برای برخی از افراد منع مصرف دارد و باید زیر نظر پزشک مصرف شود.

قرص تاخیری هموفیت

4. قرص تاخیری جنطیانا حکیم مومن:

برند حکیم مومن همان طور که گفتیم محصولات متفاوتی در زمینه درمان زود انزالی دارد. یکی دیگر از این محصولات قرص جنطیانا می باشد که در بین مردم از شهرت خوبی برخوردار است. این قرص تاخیری در عطاری نیز یافت می شود اما ممکن است همه عطاری ها نداشته باشند. می توانید از عطاری آنلاین عطارمارت این محصول را تهیه کنید و درب منزل تحویل بگیرید.

در تولید این قرص تاخیری از مواد گیاهی همچون دارچین، میخک، سنبل الطیب و بهارنارنج استفاده است به همین دلیل دارای عوارض نمی باشد. این محصول دارای مجوزات لازم از سازمان های مربوطه می باشد به همین دلیل در داروخانه و عطاری ها این قرص تاخیری موجود است.

قرص تاخیری جنطیانا حکیم مومن موجود در عطاری ها

5. قرص روجینسینگ قائم دارو:

شرکت قائم دارو یکی از بزرگترین تولیدکنندگان محصولات و قرص های گیاهی می باشد. یکی از محصولات پرطرفدار این شرکت قرص تاخیری روجینسینگ می باشد که در عطاری ها و داروخانه های زیادی یافت می شود. در تولید این محصول از گیاه جینسینگ استفاده شده است که خواص تقویتی آن بر هیچکس پوشیده نیست.

این محصول به خوبی می تواند در تقویت قوای جنسی و همچنین درمان نعوظ و زود انزالی موثر باشد. از مزایای این قرص تاخیری که می توانید از عطاری ها و داروخانه ها تهیه کنید این است که علاوه بر خواص تقویتی در زمینه جنسی به سایر ارگان ها و دستگاه های بدن مثل قلب و مغز نیز کمک شایانی می کند.

قرص تاخیری روجینسینگ قائم دارو در عطاری ها

6. قرص آفرودیت گل دارو:

گل دارو از مطرح ترین برندهای تولیدکننده طب سنتی می باشد که یکی از محصولات شاخص آن که قرص تاخیری می باشد و در عطاری ها یافت می شود قرص آفرودیت گل دارو می باشد. این قرص تاخیری کاملا گیاهی بوده و از موادی شامل خارخاسک، زنجبیل، زعفران و دارچین تشکیل شده است. همین موضوع باعث شده است این تاخیری گیاهی بدون عوارض باشد.

قرص آفرودیت تاخیری گیاهی

یک دیدگاه برای “لیست کامل مواد تاخیری طبیعی”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *