چکیده : شاید از خود بپرسید که چگونه بفهمید یک پسر شما را دوست دارد ؟ کجا دنبال سرنخ باید گشت؟ چگونه می توانید بفهمید که او جذب شما شده است؟

10 نشانه که مردی جذب شما شده

شاید از خود بپرسید که چگونه بفهمید یک پسر شما را دوست دارد ؟ کجا دنبال سرنخ باید گشت؟ چگونه می توانید بفهمید که او جذب شما شده است؟

خب، برخی از نشانه‌های پنهانی وجود دارد که گویای علاقه ی او به شماست. در این مقاله قصد داریم از این نشانه ها صحبت کند. می توانید جهت دریافت راهنمایی های تخصصی می توانید از مشاوره رایگان ازدواج بهره ببرید.

10 نشانه مردی که جذب شما شده است

چشم ها گویای همه چیز هستند

1. مردمک های چشم او گشاد می شوند. نمی توانند از نگاه کردن به شما دست بردارد!

چشم‌ها دریچه‌هایی به روح ما هستند. بنابراین بهترین مکان برای شروع وقتی به نشانه‌های مردی که جذب شده نگاه می کنیم چشم هایش است. وقتی جذب کسی می شویم، مردمک چشممان گشاد می شود. به همین دلیل است که خواهید دید که وقتی او به شما نگاه می کند. چشمانش بزرگتر می شود و به نظر می رسد “نگاهی مبهوت” به آنها دارد.

در حالی که دلایل زیادی برای گشاد شدن مردمک چشم ما وجود دارد، برانگیختگی یکی از آنهاست. همچنین، این چیزی نیست که بتوانید آن را کنترل کنید، زیرا وقتی مردی جذب شما می شود. هورمون ها در جریان خون او جاری می شوند و باعث گشاد شدن و بزرگ شدن مردمک چشم او می شوند.

هنگامی که او مستقیماً به شما نگاه می کند، بیشتر متوجه این خواهید شد. اگر در آن طرف اتاق ایستاده اید، ببینید که آیا اندازه چشمان او وقتی به سمت شما نگاه می کند تغییر می کند یا خیر. همچنین، او بیش از حد معمول تماس چشمی برقرار می کند.

2. تعریق و لختی دست ها

کف دستش عرق کرده، زانوهایش سست، بازوهایش سنگین…

مردی که از نظر جسمی جذب شما می شود به طور قابل توجهی عرق می کند. به دلیل افزایش دمای بدن، کف دست‌های او شروع به آب‌گرفتگی می‌کند. این یکی دیگر از نشانه های جذب شدن مرد است. زیرا این یک عمل ناخودآگاه است و او قادر به کنترل آن نیست. این یکی از راه‌هایی است که بدن شما به کسی که از نظر فیزیکی جذب او شده‌اید واکنش نشان می‌دهد. اگر متوجه عرق کردن او شدید، به این معنی است که او از نظر جسمی جذب شما شده است و باید به گفتگو ادامه دهید و ببینید به کجا می رسد.

3. او بیش از حد از شما محافظت می کند

یکی دیگر از نشانه های قدرتمند جذب شدن مرد در اشتیاق او برای کمک به شما یا “نجات” و محافظت از شما نهفته است. می بینید، برای بچه ها، همه چیز در مورد تحریک قهرمان درونی آنهاست. من این را از غریزه قهرمان آموختم. این مفهوم جذاب که توسط کارشناس روابط، جیمز بائر ابداع شده است. در مورد چیزی است که واقعاً مردان را به روابط سوق می دهد. که در DNA آنها ریشه دوانده است. و این چیزی است که اکثر خانم ها چیزی در مورد آن نمی دانند.

این موضوع پس از فعال شدن، مردان را به قهرمانان زندگی خود تبدیل می کنند. آنها احساس بهتری دارند، سخت‌تر عشق می‌ورزند و وقتی کسی را پیدا می‌کنند که می‌داند چگونه آن را تحریک کند، قوی‌تر متعهد می‌شوند.

اکنون، ممکن است تعجب کنید که چرا به آن “غریزه قهرمان” می گویند؟ آیا واقعاً مردان باید احساس کنند که ابرقهرمان هستند تا به یک زن متعهد شوند؟ نیازی نخواهید داشت که در مضیقه نقش دخترضعیف را بازی کنید یا برای مردتان شنل بخرید. فقط کافیست اجازه دهید گاهی از قدرتش استفاده کند و به شما کمک کند.

او بیش از حد از شما محافظت می کند

4. حساس می شود

قوی ترین نشانه باید زبان بدن او باشد. مردی که جذب شما می‌شود. بیشتر از حد معمول حساس‌تر خواهد بود. وقتی دست شما را می فشارد یا حتی با شما برخورد می کند، به گونه ای واکنش نشان می دهد که نشان می دهد دوست دارد در کنار شما باشد.

زبان بدن او نشان می دهد که او از نظر جسمی به شما جذب شده است و می خواهد به شما نزدیک شود. او همچنین ممکن است دست خود را دور شانه یا کمر شما قرار دهد و بیش از حد لازم نگه دارد.

همچنین

اگر پسری واقعاً شما را دوست دارد، ممکن است ناخودآگاه زبان بدن شما را منعکس کند.

به عنوان مثال، اگر شما با پاهای روی هم نشسته اید، او ممکن است همین کار را انجام دهد. اگر او بازوی خود را طوری حرکت می دهد که دست شما را لمس کند، شما را دوست دارد و سعی می کند به شما نزدیک شود.

 

5. به آنچه با شما می گذرد علاقه مند است!

وقتی مردی جذب شما می شود، به آنچه که با شما می گذرد توجه می کند، به این معنی که او می خواهد همه چیز را در مورد شما بداند.

زیرا نشان می دهد که مرد در واقع به نزدیک شدن به شما علاقه دارد. بسیاری از مردها فقط به دنبال جلب توجه هستند و به نزدیک شدن به زنی که با او صحبت می کنند اهمیتی نمی دهند، اما اگر پسری از اتفاقی که با شما می گذرد خوشش بیاید، این احتمال وجود دارد که او چیزی بیشتر از آن بخواهد.

به آنچه با شما می گذرد علاقه مند است

6. همیشه به صورت و لب های شما خیره شده است

صورت یکی از جذاب‌ترین قسمت‌های بدن زنان است و مردان به دلایل زیادی دوست دارند به آن نگاه کنند. بنابراین، اگر او اغلب به آن خیره می شود و به نظر می رسد چشمانش درنگ می کنند، این را به عنوان یک نشانه در نظر بگیرید.

مردان به طور طبیعی جذب لب‌های زنان می‌شوند، به خصوص لب‌های بالایی که معمولاً جذاب‌تر از لب‌های پایینی هستند. وقتی مردی در حین صحبت کردن به لب های شما نگاه می کند، معمولاً به این معنی است که شما را بسیار جذاب می بیند. اگر کمی خجالتی هستید، خجالت نکشید، زیرا احتمال زیادی وجود دارد که او شما را بسیار جذاب بیابد و نتواند چشمانش را از شما بردارد.

7. او همیشه به بدن شما خیره شده است

در حالی که برخی از مردم این کار را بی‌ادب یا نامناسب می‌دانند، اما در واقع بخش بسیار طبیعی و سالمی از جذابیت انسان است. وقتی مردی جذب یک زن می شود، مغز او اغلب روی ویژگی های فیزیکی او تمرکز می کند.

این ویژگی ای است که همه مردان از سنین پایین با آن برنامه ریزی شده اند. این راهی است برای مردان تا تعیین کنند کدام زنان می توانند شریک های خوبی برای تربیت فرزندان باشند. منحنی ها نشانه باروری و شاخص خوبی از سلامت جسمانی هستند. بسیاری از مردان زنان دارای انحنا را شریکی ایده آل برای تربیت فرزندان می دانند.

8. حسادت می کند

مردها نیاز ذاتی به قدرت و کنترل دارند، بنابراین وقتی مرد دیگری سعی می‌کند با معاشقه با خانمی که دوست دارد، در مقابل او این را از او بگیرد، باعث می‌شود او احساس ضعف و آسیب‌پذیری کند که باعث حسادت او می‌شود.

وقتی مردی حسادت می‌کند، سعی می‌کند به مرد دیگر نشان دهد که نسبت به زنش ادعای قوی دارد و مرد دیگر باید عقب‌نشینی کند. اگر حسادت او را نسبت به پسر دیگری حس کردید، احتمالاً به این دلیل است که او به شما علاقه مند است و می خواهد مطمئن شود که شما فقط به او علاقه مند هستید.

9. او می خواهد با شما وقت بگذراند

در حالی که برخی از مردان فقط به زنانی علاقه مند هستند که از نظر جسمی جذب آنها می شوند، بسیاری از مردان می خواهند با زنانی باشند که واقعاً آنها را دوست دارند و از نظر فکری جذاب به نظر می رسند.

وقتی مردی زنی را باهوش، جالب و بامزه ببیند، می تواند برای او بسیار جذاب باشد. بنابراین، اگر او می‌خواهد بیشتر از هر یک از دوستان یا همکارانش وقت خود را با شما بگذراند، این معمولاً نشانه‌ای از علاقه او به بودن با شما در سطح صمیمی است.

 

10. او از شما تعریف و تمجیدهای زیادی می کند

اگر مردی جذب شما می شود، یکی از راه هایی که می تواند این موضوع را بیان کند تعریف و تمجید از ظاهر و شخصیت شماست. او با بیان اینکه چقدر زیبا، باهوش و بامزه هستید، به شما می فهماند که شما را از هر نظر بسیار جذاب می بیند و می خواهد تا حد امکان با شما باشد.

هنگامی که مردی به شما علاقه مند است، حتماً شما را با تعارف همراه خواهد کرد. او جملاتی مانند «تو امروز زیبا به نظر می‌رسی» یا «آن رژ لب واقعاً به تو می‌آید» می‌گوید. این یک روش ظریف برای گفتن این است که او چیزی را که می بیند دوست دارد و امیدوار است که شما نیز او را به همین شکل ببینید.

11. به حرف های شما علاقه نشان می دهد

یکی دیگر از نشانه های قوی جذابیت مرد این است که او می خواهد درباره شما بیشتر بداند، از جمله علایق و سلایق شما.

او از شما سؤالاتی خواهد داشت و در حین صحبت کردن شما کاملاً درگیر خواهد بود. به چیزهایی که باید بگویید و چیزهایی که دوست دارید علاقه واقعی نشان می دهد. ممکن است در هر چیزی که شما در مورد آن صحبت می کنید متخصص نباشد. اما سوالات خوبی می پرسد و نشان می دهد که همراه با گفتگو دنبال می کند.