تعدادی از الزامات اساسی وجود دارد که باید هنگام راه اندازی یک وب سایت رعایت شود. اینها شامل ثبت نام دامنه، یافتن یک شرکت میزبانی وب سایت، یافتن یک طراح حرفه ای برای ساخت وب سایت یا انجام آن توسط یک پلت فرم ساخت وب سایت است که بر هزینه طراحی سایت تاثیر می گذارد. هنگام ساختن یک وب سایت، می توانید با وب سایت هایی که قالب های رایگان ارائه می دهند، دست به کار شوید. اما بعد از مدتی توصیه می کنیم برای ارتقای طراحی سایت شرکتی خودتان به استخدام طراح سایت رو بیاورید.

عوامل تاثیر گذار بر هزینه طراحی سایت

  • نام دامنه

ایمن کردن نام دامنه مناسب بسیار مهم است، به خصوص اگر به دنبال URL .com یا دامنه سطح بالا (TLD) هستید. ثبت نام معمولا مستلزم یک اشتراک سالانه از یک ثبت کننده دامنه است که از هر جایی بین 12 تا 60 دلار در سال متغیر است.

اگر از خدمات سازنده وب سایت استفاده می کنید، آنها گاهی اوقات این را به عنوان یک جایزه رایگان برای سال اول در نظر می گیرند. با خدماتی مانند وردپرس، هزینه اضافی است.

  • میزبانی

با کشیدن و رها کردن سایت های ساخت وب سایت، این معمولاً در هزینه اشتراک سالانه آنها لحاظ می شود. اما اگر خودتان صفحات را می‌سازید یا از وردپرس استفاده می‌کنید، باید در یک ارائه‌دهنده خدمات میزبانی وب‌سایت مشترک شوید.

بار دیگر، این هزینه های اشتراک از حدود 100 تا 500 دلار در سال متغیر است. اگر ترافیک وب زیادی به وب سایت خود دارید، بهتر است روی یک برنامه میزبانی وب قوی تر سرمایه گذاری کنید تا مطمئن شوید که سایت شما خراب نمی شود. حجم بالای ترافیک بیش از 100000 بازدید کننده در ماه در نظر گرفته می شود.

در مرحله بعد، می توانید روی سرورهای خود سرمایه گذاری کنید و اطمینان حاصل کنید که تمام اطلاعات در خانه نگهداری می شوند. به طور کلی، اکثر شرکت های کوچکتر نیازی به این راه ندارند.

  • SSL

بسیاری از کسب و کارهای کوچک نمی دانند که ثبت نام برای ارائه دهنده خدمات لایه سوکت های امن (SSL) چقدر مهم است. گواهینامه SSL به این معنی است که بازدیدکنندگان شما در برابر حملات سایبری ناخواسته محافظت می شوند. برخی از مرورگرها با پیام «این سایت ممکن است امن نباشد» کاربران را از وب‌سایت‌های بدون گواهی SSL منحرف می‌کنند. برای اکثر بازدیدکنندگان، این برای جلوگیری از کلیک کردن به سایت کافی است.

  • استخدام مدیر محتوا

اگر قصد دارید یک وب سایت بزرگ راه اندازی کنید، ممکن است نیاز به استخدام یک مدیر محتوا داشته باشید. این فرد محتوا را در وب‌سایت آپلود و به‌روزرسانی می‌کند و همچنین می‌تواند کانال‌های رسانه‌های اجتماعی را مدیریت کند که ترافیک را به سمت آن هدایت می‌کنند. ممکن است هزینه ماهانه گرانی باشد، اما یک وب سایت قدیمی می تواند مشتریان بالقوه را از انجام تجارت با شرکت شما باز دارد.

  • استخدام طراح سایت

یکی دیگر از هزینه های جانبی که برای طراحی سایت باید مد نظر داشته، دستمزد طراح سایت است. طراحان سایت معمولا در حوزه طراحی سایت شرکتی تخصص داشته و به راحتی می توانند نیاز های شما را برآورده کنند.

  1. هنگام استخدام طراح سایت به نکات زیر در قرارداد توجه کنید:
  2. کسب و کاری که برای آن سایت می سازید.
  3. مروری بر عملکرد مورد نیاز شما (صفحات ثابت، وبلاگ ها، قابلیت های تجارت الکترونیک)
  4. تعداد صفحاتی که می خواهید طراحی شود.
  5. جدول زمانی شما
  6. بودجه ی شما

بسته به محدوده پروژه، اینکه آیا به به روز رسانی نیاز دارید یا به عملکرد منحصر به فرد نیاز دارید، هزینه های یک وب سایت می تواند بسیار متفاوت باشد. اگر مایل به صرف زمان برای یادگیری مهارت‌های جدید هستید، این کار با یک سازنده وب‌سایت همه‌در یک، ارزان و نسبتاً آسان انجام می‌شود. اما اگر کمک حرفه ای طراح سایت یا عملکردهای اضافی زیادی می خواهید، هزینه ها می تواند به سرعت افزایش یابد.

سه راه برای ساختن یک وب سایت وجود دارد: با سازنده وب سایت، با وردپرس یا با استخدام یک طراح حرفه ای. مسیری که انتخاب می‌کنید بر هزینه کلی ساخت وب‌سایت شما تأثیر می‌گذارد – سازندگان وب‌سایت تا حد زیادی ارزان‌ترین گزینه هستند. بنابراین، اگر می خواهید در هزینه خود صرفه جویی کنید، توصیه می کنیم یک وب ساز را انتخاب کنید.

جمع بندی

شفاف بودن در مورد هزینه ها و به دست آوردن ارزش مناسب برای پول در شرایط اقتصادی امروز مهم است – شما به وب سایتی نیاز دارید که نیازهای شما را برآورده کند، به بازدیدکنندگان شما خدمت کند و بر سرمایه شما فشاری وارد نکند.

در این راستا طراحی سایت سی ام اس ایران (www.cms-iran.com) خدمات طراحی وب سایت به صورت کد نویسی و کاملا اختصاصی مناسب برای کسب و کارهایی که به دنبال ایجاد یا گسترش فعالیت خود در فضای اینترنت هستند؛ ارائه می دهد. اگر شما به دنبال ایجاد یک وب سایت فروشگاهی برای فروش محصولات خود هستید یا می خواهید برای شرکت خود طراحی سایت شرکتی انجام دهید ، شرکت سی ام اس ایران خدمات طراحی وب سایت شرکتی ، فروشگاهی ، شخصی ، خبری ، سامانه ، آموزشی ، دایرکتوری و حتی طراحی و راه اندازی اپلیکیشن را در بالاترین کیفیت انجام میدهد. نمونه پروژه طراحی وب سایت این مجموعه در سایت موجود است و شما می توانید با خیال راحت استخدام کارشناس طراحی سایت را انجام دهید.