اسارون

قیمت: ۹۵/۲۰۰تومان

ویژگی های کلیدی
  • وزن: 100 گرم

توضیحات

اسارون یکی از گیاهان دارویی است که از طبعی گرم و خشک برخوردار است. این طبع اسارون باعث شده تا مصرف زیاد آن در فصل های گرم سال مناسب نباشد. با این حال گرمی این گیاه دارویی باعث شده تا تقویت قوای جنسی در بین خواص آن به خوبی قابل مشاهده باشد و همچنین برای افرادی که سرد مزاج هستند متعادل کننده مزاج باشد.

خواص اسارون

اسارون برای درمان بیماری های سیاتیک مزمن و احتقان کبدی بسیار مفید است. برای درمان بیماری های مثانه و همینطور بیماری های کلیه تجویز می‌شود.

افسردگی را از بین می‌برد و شادی آور است. مقوی مغز است و در بلند مدت از فراموشی و آلزایمر پیشگیری می‌کند؛ همچنین مصرف اسارون باعث تقویت هوش می‌شود.

از دیگر خواص اسارون می‌توان به درمان خواب رفتگی اعضای مختلف بدن، درمان بیماری های عصبی، از بین برنده سر گیجه های ایجاد شده به وسیله رطوبت ها، درمان اسهال، درمان کننده صرع، درمان کننده یرقان، آرام کننده درد مفاصل، درمان کننده انزال زود رس و تقویت قوای جنسی و درمان لقوه و بسیاری موارد دیگر اشاره کرد.

طریقه مصرف اسارون

اسارون عموما به صورت دم کرده قابل مصرف است؛ با این حال استفاده از آن به روش های دیگر مانند اسانس نیز استفاده می‌شود. لازم به ذکر است که قبل از مصرف این گیاه دارویی بهتر است حتما با یک متخصص طب سنتی صحبت کنید.

برای دم کردن اسارون تنها کافی است دو گرم از آن را در 150 سی سی آب جوش بریزید و و پس از گذشت بیست دقیقه آن را میل نمایید. برای اثر گذاری بیشتر خواص دارویی بهتر است این کار را سه بار در روز انجام دهید.

موارد مهم در استفاده اسارون

این گیاه دارویی برای بانوان مناسب نیست. همچنین مصرف زیاد اسارون بدون مصلح می‌تواند اثرات بدی بر روی ریه داشته باشد.

نقاط قوت
  • تقویت قوای جنسی
  • مناسب برای اکثر دستگاه های بدن

اطلاعات بیشتر

وزن100 g