تزریق ژل به صورت برای لاغری

یکی از عمل ‌های زیبایی که این روزها بسیار مورد توجه زیباجویان قرار گرفته تزریق ژل به صورت لاغر هست. افرادی که به دلایل مختلف تمایلی به داشتن صورت لاغر و استخوانی ندارن یا می‌خوان فرم و زاویه خاصی به صورتشون بدن می‌ تونن از این روش استفاده کنن. خیلی از افراد هستن که به دلیل ورزش کردن برای کاهش وزن، شادابی و حجم صورتشون رو هم از دست میدن و این می‌ تونه برای اون ‌ها بسیار ناخوشایند باشه. با تزریق ژل به صورت لاغر میشه این مشکل رو به راحتی برطرف کرد. در ادامه این مطلب بیشتر با جزئیات این روش آشنا میشیم.

تزریق ژل به صورت لاغر چگونه است؟

عوامل زیادی روی لاغر و استخوانی شدن صورت تاثیر دارن. حتی اون دسته از افرادی که به دنبال کاهش وزن هستن هم دوست ندارن حجم صورتشون بیشتر از حد معمول کم بشه. چرا که این موضوع باعث بی ‌حال و بی ‌رمق بودن ظاهر میشه و شکل چندان خوشایندی نداره. عواملی مثل کاهش وزن شدید، عوامل ژنتیکی، بیماری‌ های مختلف، مشکلات روحی و افسردگی از جمله مواردی هستن که می ‌تونن عامل لاغری صورت باشن و انجام جراحی زیبایی یکی از راهکارهایی برای جلوگیری از این عوامل هستش که در بچرخیم میتونید این راهکارها رو مطالعه کنید.

تزریق ژل صورت

تزریق ژل به صورت لاغر عوارض داره؟

ممکنه شما سن کمی داشته باشین اما به دلیل لاغری صورت چهرتون پیرتر از اون چیزی که هستین دیده بشه. این موضوع باعث شده تا عده زیادی از افراد اعتماد به نفس خودشون رو از دست بدن و نتونن به خوبی در هر جمعی حاضر بشن. تزریق ژل به صورت یکی که از روش ‌های موثر به شمار میره که می ‌تونه حجم از دست رفته صورت رو به اون برگردونه. اگه می‌خواین صورت پرتر و حجیم ‌تری داشته باشین، می تونین از مزایای این روش بهره ‌مند بشین.

تزریق ژل برای چه مناطقی از صورت انجام می شود؟

 از اونجایی که شکل ظاهری صورت و شدت لاغری اون در هر فردی می ‌تونه متفاوت باشه. افراد باید یک جلسه مشاوره با پزشک داشته باشن. توی این جلسه پزشک شرایط عمومی و کلی بیمار رو مورد ارزیابی قرار میده و یک معاینه دقیق در این جلسه صورت می‌گیره. همچنین بیمار انتظارات خودش رو از نتیجه عمل بیان می‌کنه.

پزشک بایستی پرونده پزشکی بیمار رو به طور کامل بررسی ‌کنه تا در صورت وجود هرگونه مانع یا مشکل از انجام تزریق ژل خودداری بشه.

معمولاً افراد با اهداف متفاوتی اقدام به تزریق ژل می‌کنن. برخی تمایل دارن تا کمی از حالت نمور و استخوانی صورتشون کاسته بشه و اون رو پرتر کنن. برخی تمایل دارن تا بخشی از صورتشون رو زاویه ‌دار کنن. عده ‌ای می‌خوان علائم چین و چروک و افتادگی صورت رو از بین ببرن و شادابی و جوانی از دست رفته رو به اون برگردونن. بنابراین میشه گفت تزریق ژل به صورت لاغر به شکل‌ های مختلفی انجام میشه. به طور کل تزریق ژل به صورت برای نواحی زیر قابل اجراست:

  • تزریق ژل به خطوط اطراف بینی و خط لبخند
  • تزریق ژل به گونه ‌های گود شده
  • تزریق ژل به شقیقه ‌های فرو رفته
  • تزریق ژل به خطوط عمودی ایجاد شده اطراف لب
  • تزریق ژل به خط فک برای از بین بردن حالت نامتقارن در صورت و زاویه دهی به اون
  • تزریق ژل به چین چانه
  • تزریق ژل به لب ‌ها
  • تزریق ژل برای از بین بردن خطوط و چین و چروک ایجاد شده روی پیشانی

روش انجام تزریق ژل به صورت لاغر

یکی از مزایای قابل توجه تزریق ژل به صورت لاغر که باعث شده افراد زیادی مشتاق انجام این کار بشن عدم استفاده از داروی بیهوشی هست. پزشک جراح برای تزریق ژل از داروهای بی‌حسی موضعی در نواحی مورد نظر استفاده می‌کنه. همونطور که می‌دونین داروهای بی‌ حسی در مقایسه با داروهای بیهوشی چندان قوی نیستن و عوارض کمتری دارن.

بعد از مشخص شدن نواحی مورد نظر توسط بیمار، پزشک ناحیه هدف رو با کمک مواد آنتی باکتریال کاملاً ضد عفونی و تمیز می‌کنه. بعد از تمیز شدن کامل صورت از داروی بی‌ حسی موضعی استفاده میشه. معمولا داروهای بی‌ حسی حاوی مقادیری ژل لیدوکائین هستن که این ژل یک بی‌حس کننده خیلی ملایم و بی‌خطر هست.

بعد از بی‌ حس شدن کامل صورت، ژل توسط سوزن‌ های بسیار ریزی به ناحیه مورد نظر تزریق میشه. بسته به وسعت ناحیه هدف مدت زمان تزریق ژل می ‌تونه بین ۱۵ دقیقه تا یک ساعت طول بکشه. در اکثر مواقع بعد از تزریق ژل افراد می ‌تونن تغییرات ایجاد شده رو بلافاصله مشاهده کنن. در برخی مواقع هم به دلیل وجود مقدار کمی ورم و کبودی بایستی کمی صبوری کرد تا نتایج خودشون رو نشون بدن.

مهم ترین مزایای تزریق ژل به صورت لاغر

احتمالاً با وجود توضیحاتی که تا این بخش ارائه شد تا حد زیادی با مزایای تزریق ژل و کاربردهای اون آشنا شدین. تزریق ژل در صورتی که زیر نظر یک فرد متخصص و ماهر انجام بشه می‌تونه تغییرات شگفت انگیزی رو در ظاهر شما ایجاد کنه. از مهم ‌ترین مزایای این روش می‌تونیم به چند مورد زیر اشاره کنیم:

  • حجیم و پر شدن صورت از اولین و مهم‌ ترین مزایای تزریق ژل به صورت لاغر هست.
  • در صورتی که پزشک در نواحی خاصی از صورت و با زوایای مشخصی تزریق ژل رو روی صورت انجام بده، صورت حالتی زاویه ‌دار به خودش می‌گیره و این یکی از فاکتورهای زیبایی هست که امروزه بسیار مورد توجه زیباجویان قرار گرفته.
  • تزریق ژل به خودی خود باعث از بین رفتن و کاهش چین و چروک‌ های روی پوست میشه.
  • افتادگی، شل شدگی و گودی صورت با تزریق ژل به راحتی قابل درمان هستن.
  • این روش یکی از روش ‌های جوانسازی پوست به شمار میره و پوست رو شاداب ‌تر و جوان ‌تر می‌کنه.
  • اگه حس می کنین صورت شما تقارن نداره، می تونین این مشکل رو با تزریق ژل حل کنین.

بهترین ژل برای تزریق به صورت لاغر کدام است؟

اون چیزی که در تزریق ژل به صورت لاغر از اهمیت فوق العاده بالایی برخورداره اینه که فیلرهای به کار رفته بایستی کاملاً سالم و مرغوب باشن. از رایج ‌ترین و پرمصرف ‌ترین ژل ‌هایی که اغلب پزشکان ایرانی برای مراجعین خودشون استفاده می‌کنن، ژل هیالورونیک اسید هست. این ژل تمامی تاییدیه‌ های لازم رو از وزارت بهداشت و درمان گرفته و برای استفاده کاملاً مطمئن هست. علاوه بر کشور ایران در آمریکا و اروپا هم از این ژل به وفور برای تزریق به صورت ‌های لاغر استفاده میشه.