طرز تهیه ماسک کف دریا برای پوست

0
0

همانطور که می‌دانید وجود کک و مک بر روی صورت باعث از بین رفتن زیبایی چهره افرد می‌شود؛ در نتیجه امروزه افراد زیادی به دنبال روشی برای از بین بردن آن‌ها می‌باشند. کف دریا برای از بین بردن آکنه و کک و مک بهترین گزینه می‌باشد، زیرا از استخوان مرکب ماهی ساخته شده است. این روش درمان زمانی جواب می‌دهد که این امراض جنبه ژنتیکی نداشته باشند و فرد به طور پیوسته و زیر نظر پزشک از آن استفاده کند.

کف دریا چیست؟

ابتدا بهتر است بدانید کف دریا چیست و از چه چیزی ساخته شده است تا بتوانید بهتر از آن استفاده کنید. این ماده پر ارزش از استخوان ماهی مرکب سفید که در اعماق دریا زندگی می‌کند، ساخته‌شده است. این ماهی مصرف خوراکی ندارد و تنها برای استعمال خارجی از آن استفاده می‌شود. کف دریا دارای کلسیم زیادی می‌باشد که از آن به عنوان ماسک فوری و سریع برای درمان آکنه و جوش صورت استفاده می‌کنند. اگر به دنبال روش خانگی برای درمان جوش‌های صورت خود هستید، حتماً ماسک کف دریا را امتحان کنید.

خرید اینترنتی کف دریا

طرز تهیه ماسک کف دریا برای درمان کک و مک

برای از بین بردن کک و مک صورت باید کف دریا را در آبلیمو ترش تازه حل کنید. سپس هر شب قبل خواب از این ماده بر روی صورت خود بگذارید و به آن به مدت 10 دقیقه فرصت دهید، سپس با آب ولرم صورت خود را بشویید. برای اینکه به نتیجه مطلوبی برسید باید این عمل را تا 40 روز ادامه دهید.

طرز تهیه ماسک کف دریا برای درمان لکه دور گردن، سینه و دست‌ها

برای از بین بردن لکه‌های تیره در این قسمت از بدن باید کف دریا را به همراه گل انار در ظرفی بسائید، سپس به آن مقدار ماست اضافه کنید و به خوبی آن‌ها را مخلوط کنید. مقداری از مایه به‌ دست‌آمده را بر روی لکه‌ها به مدت نیم ساعت بگذارید، بعد از زمان تعیین‌شده محل موردنظر را با آب ولرم بشورید.

نمایش 0 نتیجه
پاسخ شما

لطفاً جهت ثبت ابتدا