بهترین زمان مصرف قرص لیو 52 دی اس

قرص لیو 52 دی اس (Liv.52 DS) یک مکمل غذایی متفاوت است که با ترکیبی منحصر‌به‌فرد ازعناصر مغذی، برای حمایت از سلامت کبد مصرف می‌شود. این قرص به عنوان یک محافظ طبیعی برای کبد عمل کرده و کمک می‌کند تا از آسیب‌های احتمالی ناشی از عوامل استرس‌زا مانند استفاده ازالکل، مصرف داروهای شیمی‌درمانی و غذاهای ناسالم جلوگیری شود. در ادامه این مقاله از عطاری آنلاین عطارمارت با بهترین زمان مصرف قرص لیو52دی اس، ترکیبات به کار رفته در آن و.. آشنا خواهیم شد.

قرص لیو 52 دی اس چیست؟

قرص لیو52 ds یک مکمل گیاهی است، که برای بهبود عملکرد کبد و حفظ سلامتی آن استفاده می‌شود. عناصر موجود در این قرص قادر به تغذیه و تقویت سلول های کبدی در صورت آسیب یا تحریک بوده، و به خاطرعصاره‌های گیاهی موجود در آن ها، خاصیت ضد‌التهابی و ضداکسیدانی نیز دارند.

بهترین زمان مصرف قرص لیو 52 دی اس

بهترین زمان برای مصرف قرص لیو52 دی اس صبح است. در این زمان، اثرات مفید مواد موجود دراین قرص، بیشتر قابل توجه است. زیرا شروع فعالیت بدنی ما در تایم صبح، باعث می شود مواد موجود در این مکمل گیاهی در سریع ترین زمان ممکن به کبد برسند و اثر بخشی بهتری داشته باشند.

با این وجود توصیه می شود طبق تجویز پزشک و شرایط بیماری خود مصرف کنید.(از مصرف بیش از حد این قرص خودداری کنید، زیرا مصرف بیش از حد ویتامین ها می تواند عوارض ناخوشایندی را به همراه داشته باشد.)

ترکیبات قرص لیو 52 دی اس

ترکیبات قرص لیو 52 دی اس شامل مواد گیاهی، ویتامین‌ها، مواد معدنی و عصاره‌های گیاهی است. این ترکیبات گیاهی شامل عناصری همچون گشنیز، خرما، اسطوخودوس، سیلیمارین و رزماری است. ویتامین‌های موجود در آن نیز شامل ویتامین C ،E و گروه ب، به ویژه ویتامین B12 هستند. همچنین، مواد معدنی نظیر روی و سدیم در این قرص حضور دارند.

این ترکیبات قدرت آنتی‌اکسیدانی بالایی دارند که به کاهش آسیب سلولی کبد، تقویت سلول‌های کبدی و تنظیم عملکرد آن کمک می‌کنند.

نتیجه گیری

تا اینجا این مکمل گیاهی مفید برای کبد را شناختیم، و با بهترین زمان مصرف قرص لیو52 دی اس و ترکیبات به کار رفته در آن آشنا شدیم.

ترکیبات به کار رفته در قرص لیو52DS شامل :

  • مواد گیاهی: اسطوخودوس، رزماری و…
  • ویتامین ها: ویتامین C، E و…
  • مواد معدنی: روی و سدیم

برای نحوه مصرف این قرص هم توصیه می شود مطابق با تجوز پزشک و شرایط خود مصرف کنید.