بهترین زمان مصرف قرص یونی فلکس

قرص یونی فلکس(uniflex) MSM لیبرتی برای سالمندان، خانم‌های یائسه و افرادی که در معرض خطر پوکی استخوان قرار دارند، بسیار توصیه می‌شود.‌ این محصول به پیشگیری از پوکی استخوان کمک می‌کند و در جلوگیری از پیشرفت آن مفید است.

 علاوه بر این، قرص یونیفلکس بهبود التهاب مفاصل آسیب‌دیده و کاهش تورم در اطراف تاندون‌ها را نیز فراهم می‌کند. در ادامه این مقاله از عطاری انلاین عطارمارت به بررسی بهترین زمان مصرف قرص یونی فلکس، ترکیبات آن، نحوه مصرف و … خواهیم پرداخت.

ترکیبات قرص یونی فلکس

ترکیبات قرص یونی فلکس (Uniflex) شامل موارد زیر است:

  • ۶۵۰ میلی‌گرم کلسیم کربنات
  • ۶۰۰ واحد بین‌المللی ویتامین D3
  • ۲۵۰ میلی‌گرم MSM
  • ۱۰۰ میلی‌گرم منیزیم اکساید
  • ۲۰ میلی‌گرم زینک سولفات
  • ۷۵ میکروگرم ویتامین K1

مصرف قرص یونی فلکس به همراه کلسیم و ویتامین D3 می‌تواند در حفظ سلامت استخوان‌ها و جلوگیری از افتادگی و شکستگی آن‌ها مفید باشد. ام‌اس‌ام (MSM) نیز با کاهش التهابات و بازسازی بافت‌ها در سیستم ایمنی و بهبود عملکرد مفاصل بسیار موثر است.

منیزیم اکساید در پیشگیری از پوکی استخوان و بهبود دردهای عضلانی تأثیر دارد. زینک سولفات و ویتامین K نیز به استحکام بافت‌ها و سلامت استخوان‌ها کمک کرده و سیستم ایمنی بدن را تقویت می‌کنند.

بهترین زمان مصرف قرص  uniflex

با توجه به خواص قرص یونی فلکس که حاوی کلسیم کربنات است و این کلسیم بهترین جذب را در محیط اسیدی دارد، بهترین زمان مصرف این قرص همراه با غذا یا نیم ساعت بعد از غذا است. همچنین توصیه می‌شود که همراه با قرص یونی فلکس آب زیادی مصرف کنید.

نحوه مصرف قرص یونی فلکس

نحوه مصرف قرص یونی فلکس به مرجع اصلی، از جمله پزشک شما وابسته است. اگر پزشک شما تجویز خاصی برای استفاده از این قرص نداده است، می‌توانید روزانه یک عدد از این قرص را همراه با غذا مصرف کنید.

هنگام مصرف این مکمل کلسیم، موارد زیر را در نظر بگیرید:

  • در صورت مبتلا بودن به سنگ کلیه، هایپرکلسمی و هیپوکلسمی، مصرف قرص یونی فلکس را با احتیاط انجام دهید.
  • خانم‌های باردار و شیرده باید تحت نظر پزشک یا داروساز از این مکمل استفاده کنند.
  • پیش از مصرف هرگونه داروی دیگری، قبل از آن با پزشک یا داروساز مشورت کنید.
  • در صورت تجربه هرگونه عارضه جانبی، مصرف این محصول را قطع کنید و با پزشک خود مشورت کنید. (لازم به ذکر است تاکنون هیچ عارضه جانبی خاصی از مصرف قرص یونی فلکس گزارش نشده است)

سخن پایانی

در این مقاله بهترین زمان مصرف قرص یونی فلکس را بررسی کردیم و با نحوه مصرف و ترکیبات این محصول آشنا شدیم. این قرص یکی از مکمل‌های محبوب درمان دردهای مفصلی و استخوانی است.

همچنین یک گزینه مناسب برای افرادی است که به دنبال یک مکمل کلسیم هستند تا سلامت استخوان‌ها را حفظ کنند و درمان مفاصل خود را بهبود بخشند.

افراد سالمند، خانم‌های یائسه، بیماران مبتلا به آرتروز و آرتریت و سایر افرادی که پزشک مکمل کلسیم را به آن‌ها توصیه کرده است، به عنوان مصرف‌کنندگان اصلی یونی فلکس شناخته می‌شوند.